Forum van Paladins en Palatjes of Heaven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar wie een bericht te sturen bij......?

Ga naar beneden

Naar wie een bericht te sturen bij......? Empty Naar wie een bericht te sturen bij......?

Bericht  Bokje20 do jan 17, 2008 4:52 pm

Beste palatjes,

Aangezien er inmiddels nieuwe leiders zijn binnen palatje leek het mij verstandig om even op een rijtje te zetten wie wanneer gecontacteerd dient te worden;


Aanval / Verdediging (Elwinh );

Wordt je gefarmed en/of aangevallen dan dien je contact op te nemen met de Aanval- en verdedignings Paladin Testenia.

Vermeld er duidelijk bij wie je aanvalt, wat hij aanvalt (voor grondstoffen of om je dorp over te nemen) en met hoeveel mensen hij aanvalt. Dit dient te geschieden middels een aanvalsrapport.
Andere manieren worden niet beantwoord.

Tevens dien je in het daarvoor bestemde gedeelte van het forum ook een topic te openen die voldoet aan dezelfde eisen als je bericht naar de leider.

Uiteindelijk beslist Testenia in samen werking met de rest van de leiders wat de uiteindelijke actie zal zijn.


Diplomaat Paladin (Mantom United);

De diplomaat Paladin is voor alle diplomatie doeleinden te bereiken. Dus om te onderhandelen met aanvallers, te onderhandelen met andere allianties en spelers.

Ook hiervoor geld dat alleen nette berichten beantwoord worden.


Mede Paladin (Royal);

De mede Paladin heeft dezelfde functies en rechten als de Leider. Deze Paladin is zijn rechter hand en neemt veel taken waar als de leider afwezig is of niet aanwezig is.

Voor de rest zie Paladin.


Paladin (Bokje20)

Ikzelf ben nog steeds de trotse leider van Palatjes, ik hou me in principe met de alle taken van de alliantie bezig. Echter is het niet de bedoeling om mij en de mede Paladin veel berichten te sturen.
Voor elk bericht dat je stuurt is er vast wel een Paladin aanwezig. Kun je het echt niet vinden naar wie je je bericht dient te sturen dan sta ik en mijn mede Paladin natuurlijk graag voor je klaar.


Regelpaladin (Pudding!)

De regel Paladin controleert of alle regels binnen de alliantie netjes nageleefd worden. Deze Paladin heeft het recht om mensen een waarschuwing te sturen, en eventueel in samenspraak met een van de Paladin leiders te kicken.
Kun je je dus met een GOEDE reden niet aan een van de regels houden dan meld je dit aan de regelpaladin en die handelt de zaakjes af.



Sturen van berichten;

Het sturen van berichten dien je netjes te doen. Een net bericht hoort aan de volgende eisen te voldoen;
- Onderwerp ingevuld
- Net taalgebruik
- Duidelijke opbouw van de zinnen
- Goed verhaal
- Eventuele informatie uit het spel vermeld
- Nette aanhef en afsluiting

Voldoet je bericht niet aan de bovengenoemde eisen dan heb je kans dat deze niet beantwoord wordt.

Greetz,
Bokje20

Bokje20
Paladin (wing)

Aantal berichten : 128
Leeftijd : 37
Woonplaats : Hengelo
Registration date : 20-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum